SAP Service Cloud’un yapay zeka, artırılmış gerçeklik ve Internet of Things (Nesnelerin İnterneti) gibi akıllı teknolojileri; saha servis yönetiminde verimliliğinizi ve karlılığınızı artırmanıza olanak tanır.
SAP Service Cloud’un yapay zeka, artırılmış gerçeklik ve Internet of Things (Nesnelerin İnterneti) gibi akıllı teknolojileri; saha servis yönetiminde verimliliğinizi ve karlılığınızı artırmanıza olanak tanır.
İşletmenizde dinamik büyüme elde edebilmeniz için, SAP Service Cloud projelerimizde danışmanlık desteği ile beraber, tüm akıllı teknolojilerin sistemlerinize kesintisiz entegrasyonunu sağlıyoruz.
Tek Platformdan Tüm Servis Süreçlerinizi Yönetin
Birleştirilmiş Hizmet Deneyimi
SAP Service Cloud, ön ofiste gerçekleşen müşteri etkileşimleri ile arka ofis süreçleriniz arasında bir köprü görevi görerek boşlukları doldurmanızı sağlar.
- Servis süreçlerinizde; müşteri temsilcilerinin ve teknisyenlerin arasındaki iletişimsizliği tamamen ortadan kaldırın, sorun çözümlerinizi hızlandırın.
- Hizmet geçmişi ve diğer departmanlarla etkileşimleri baz alan tek bir müşteri görünümü oluşturun.
- Sorunları zamanında teşhis ederek kesinti süresini en aza indirin ve uçtan uca servis optimizasyonu sağlayın.
SAP Service Cloud’un akıllı ve bulut tabanlı müşteri hizmetleriyle otomatize edilmiş daha hızlı ve daha doğru çözümler sunarsınız.
- Bilgileri herhangi bir yerden, herhangi bir zamanda, normal çalışma saatleriniz dışında bile kolayca bulunabilir hale getirin.
- Conversational AI (iletişim yapay zekası) ile iletişimlerinizi otomatize ederek ve gerekli aksiyonları doğru zamanda alın.
- Bağlamı kaybetmeden görüşmeleri canlı temsilcilere aktarın.
Hızlı ve Güvenilir Saha Hizmeti İmkanı
SAP Service Cloud’un kapsamlı saha hizmeti yönetimi çözümü, müşteri sorunlarını hızla çözmenize olanak tanır
- Yapay zeka destekli planlama ve dağıtım yetenekleri ile hizmet kalitesini ve hızını artırın.
- Teknisyenlerinizi mobil araçlar ve bilgiye kolayca erişim ile destekleyin.
- IoT (nesnelerin interneti) ile proaktif ve kestirimci bakım sağlayın.
Nitelikli Uzmanlardan Oluşan Güçlü Bir Ekip Altyapısı Oluşturun
SAP Service Cloud, servis taleplerini ve hacimlerini hızlı ve sorunsuz bir şekilde karşılayabilmeniz için servis ekiplerinizi uygun şekilde eğitmenize yardımcı olur.
- Çok kanallı (omnichannel) etkileşimler sayesinde herhangi bir kanaldan müşteri sorunlarını hızla çözün.
- Servis ekiplerinizin yeteneklerini her duruma hazır ve işleri ve sorumlulukları ile ilgili bilgi sahibi olarak geliştirin.
- Gamification teknikleri ve teşvikleri kullanarak ön ofis ve teknisyen ekiplerinizi güçlendirin.
- Artan hizmet taleplerini karşılamak için hizmet ekosisteminize bağlı bir ağ oluşturun.
Sitemizde size en iyi hizmeti sunabilmek için çerez kullanılmaktadır. Sitemizi kullandığınız sürece bunu kabul etmiş olursunuz. Detaylar için çerezlerin tam listesini ve Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.