E-kitap

SAP CX:
SAP Müşteri Deneyimi Çözümleri Rehberi

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Günümüzün lider işletmeleri, artık rekabette bir adım öne geçmenin kusursuz müşteri deneyimleri sunmaktan geçtiğinin farkında. Ancak deneyim ekonomisinde rekabet edebilmek için müşterilerinizi nasıl ve nerede dinleyeceğinizi bilmek ve bunu uygulayabilmek oldukça önemli.

Müşterilerin, işletmenizle her etkileşime girdiğinde sizin bir aksiyon alıp almamanızdan bağımsız mutlaka bir deneyimleri olur. Asıl önemli konu, bir deneyim yaşayıp yaşamadıkları değil, ne yaşadıklarıdır. Ve tabii ki sizin bu deneyimi çok iyi anlamanız.

Müşterilerinize ne tür bir deneyim yaşatıyorsunuz? Deneyim ekonomisinde rekabet edebilmek için müşterilerinizi nasıl ve nerede dinleyeceğinizi ve bunu nasıl uygulayabileceğinizi biliyor musunuz? Rakiplerinizden ayrışmak için hangi yeteneklere sahip olmanız gerekir ve bunu nasıl başarabilirsiniz?

Müşteri Deneyimi Yönetimini bir Üst Seviyeye Taşıyın

Tüm bu konuları detaylarıyla ele aldığımız rehberimizi ücretsiz indirerek SAP CX (eski adıyla SAP C/4HANA) bulut çözümleri ile; müşteri deneyimi ve işletmeniz arasında nasıl bağlantı kuracağınızı ve müşteri etkileşiminin her aşamasında nasıl güven oluşturabileceğinizi keşfedin.

Müşteri Deneyimi Yönetim Süreçlerinizi Uçtan Uca Geliştirin

Sitemizde size en iyi hizmeti sunabilmek için çerez kullanılmaktadır. Sitemizi kullandığınız sürece bunu kabul etmiş olursunuz. Detaylar için çerezlerin tam listesini ve Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.
Çerezlere İzin Ver
Reddet